نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

مسابقه تیرماه کلاه قرمزی۹۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
موفق باشید خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود .
هر روز نیم میلیون تومان وجه نقد(ورود به قرعه کشی با کسب خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت حداقل۱۲۰۰ امتیاز)
با بیش از خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ۱۰۰ میلیون تومان جایزه
- نحوه انصراف: کاربر برای لغو عضویت خود میتواند دستور LAGHV DANESTANIرا از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کند.
جوایز این دوره (امتیاز بیشتر= شانس خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت بیشتر):
هدف از برگزاری این مسابقه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ضمن هیجان و شرکت در قرعه کشی، آشنایی مردم کشورمان با فرهنگ عامه مناطق مختلف می باشد و می تواند بار فرهنگی بسیار مناسبی به همراه داشته باشد
تعداد سوالات:هر روز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ۳ سوال
کسب امتیاز بیشتر در هر روز یعنی خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت افزایش شانس شرکت در قرعه کشی نیم میلیون تومان وجه نقد.
در پایان مرحله چهارم مسابقه(۳۱ تیر ماه ۹۲) از بین شرکت کنندگانی که در یک روز حداقل ۱۲۰۰ امتیاز کسب کرده باشند در قرعه کشی همان روز وجه نقد شرکت خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت داده می شوند.
برگزار کننده:شرکت پیام پرداز رایانه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ایلیا (بادبادک)
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت دهد.
۲ با خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت خاک خاموشش کنی
کاربر با ارسال پیامک خالی به ۸۰۷۰۱ یا عبارت OZV KGHZ به شماره ۸۲۸۲ در مسابقه عضو می شود. عضویت در مسابقه و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت ارسال می شود.
تاریخ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت برگزاری مرحله چهارم مسابقه:
هر روز ۱۰ کارت شارژ۲۰ هزار تومانی برای ۱۰ نفر( ورود به قرعه کشی خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت با کسب حداقل ۷۰۰ امتیاز روزانه)
شروع مسابقه۱ : خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت تیر ماه ۱۳۹۲
لازم به ذکر است که هر ۵۰ امتیاز معادل یک بار شانس شرکت در قرعه کشی می باشد یعنی اگر یک کاربر ۱۲۰۰ امتیاز در یک روز کسب نموده باشد معادل ۲۴ بار خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت شانس شرکت در قرعه کشی برای او منظور می گردد.
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
در هر صورت کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت در پاسخ به این سوالات امتیاز کسب می کند..
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “DA” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت حرف “DA” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
عدد گزینه موردنظر را پس از فاصله با کد DAبه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت شماره ۸۲۸۲ پیامک کن
مثال : خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت DA۲
موضوع :این بار پسر عمه زا و فامیل دور می خواهند کلاه قرمزی را با خود به خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت یک سفر سیاحتی ایرانگردی ببرند تا کلاه قرمزی با فرهنگ نواحی مختلف کشورمان آشنا شود که شامل کلیه آداب و رسوم و نوع پوشش – غذاهای محلی – سوغاتی ها و غیرو می باشد.
قیمت هر سوال :۱۲۰ تومان خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
مثال: DA۲ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت آغازمسابقه:
· جایزه ویژه روزانه: خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت
شما هر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت انتخاب برندگان روزانه نیم میلیون تومان وجه نقد:
حامی : مجموعه کلاه قرمزی (به تهیه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت کنندگی آقای حمید مدرسی)
نکته: در صورتیکه کاربر گزینه صحیح تر یعنی ۱ را انتخاب کند ۱۵۰ امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت بدست می آورد و گزینه ۲ نیز ۱۰۰ امتیاز دارد.
پایان مسابقه۳۱: خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک تجارت تیر ماه ۱۳۹۲ ساعت ۱۲ شب ( ۳۱ روز)



:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کشاورزی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سپه , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک اقتصادنوین , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پاسارگاد , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پارسیان ,
:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

در پایان مسابقه از بین شرکت کنندگانی که به حداقل ۱ سوال در مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک شرکت کننده انتخاب خواهد شد. (امتیاز بیشتر خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد = شانس بیشتر)
ارسال پیامک به۸۲۸۲ رایگان می باشد این بدین معنی است که مشترکین خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برای ارسال OZV AFCMبه ۸۲۸۲ هزینه ای پرداخت نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش افزوده به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
هر کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد پیدا خواهد کرد.
مثال: S ۳ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد
انتخاب خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برنده قرعه کشی:
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
کشف رمز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه:
ربات خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد راهنما:
شرکت کنندگان همواره با ارسال S ۹۹۹ به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف S به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد انتخاب برندگان:
جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد. خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد
انتخاب برنده قرعه کشی:یک خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد قطعه طلا
نحوه انصراف: کاربر برای انصراف از عضویت در خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه میتوانددستور LAGHV AFCM را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
- خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد نکته:
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد عبارت ROVAرا به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
کاربر با ارسال عبارت OZV AFCM به ۸۲۸۲ عضو این مسابقه می شود. برای شرکت در مسابقه ثبت نام می کند.عضویت در مسابقه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد.
آغاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه:
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند بهسوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد دهد.
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کد S ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
انتخاب خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برنده قرعه کارت شارژ:
اگر کاربرA برنده شد ۲۰۰ امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کسب میکند.
با نظر به موارد فوق و با توجه به اینکه در مسابقات پیامکی در ازای هر درخواست، یک پیامک ۵ قسمتی (معادل ۵ پیامک) خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد برای مشترکین ارسال می گردد، قیمت پاسخگویی به هر سوال معادل ۷۵۰ ریال محاسبه گردیده است.
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد به سوالات “S” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “S” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
تذکر مهم:با لغو خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
نحوه قیمت خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد گذاری:
اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خواهد خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کرد.
نکته: هر کاربر می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد مسابقه دعوت کند.
در واقع خدمات ارزش افزوده، خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد خدماتی هستند که فراتر از سرویس های پایه یک اپراتور (مثلا ارسال SMS)ارائه می شوند بنابراین در قیمت گذاری این گونه سرویس ها، پیامک های حاوی محتواهای ارزش افزوده در طبقه بالاتری نسبت به پیامک های معمولی قرار می گیرند.
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر با پاسخ به این سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد ۵۰ امتیاز دارد.
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد و به کاربر کمک می کند تا امتیازشرا افزایش دهد.
ربات راهنما چه کارهایی می خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد تواند انجام دهد:.
اگر کاربرA مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد ۱۰۰ امتیاز کسب میکند.
در ابتدای مسابقه برای هر کاربر یک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد۶ رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد سوالات آن روز، ۳رقم رمز نمایش داده می شود.
خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد رقابت دو نفره:
دعوت از دوستان: خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد
مثال : S خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد ۶۵۶۲۳۴۱۱۹
هر روز در حین مسابقه از بین خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کاربرانی که حداقل ۱ سوال پاسخ داده اند، به قید قرعه به ۵ نفر کارت شارژ اهدا می گردد.
امتیاز خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد کاربر با شرکت در رقابت دونفره با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شد.
نحوه خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد امتیازگیری:
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد شد.
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات خرید کارت شارژ ایرانسل از بانک پاسارگاد طلایی و کشف رمز به کاربر کمک می کند.



:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 14 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

نحوه قیمت گذاری: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید عبارت ROBO را به شماره ۸۲۸۲ ارسال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نمایند.
در واقع خدمات ارزش افزوده، خدماتی هستند که فراتر از سرویس های پایه یک اپراتور (مثلا ارسال SMS)ارائه می شوند بنابراین در قیمت گذاری اینگونه سرویسها،پیامکهای خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی حاوی محتواهای ارزش افزوده در طبقه بالاتری نسبت به پیامک های معمولی قرار می گیرند.
در ابتدای مسابقه برای هر کاربریک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد ۶رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام سوالات ۳ رقم رمز نمایش داده می شود.
نحوه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی انتخاب برندگان:
ارسال پیامک به۸۲۸۲ رایگان میباشد این بدین معنی است که مشترکین برای ارسال OZV MOSA به ۸۲۸۲هزینه ای پرداخت نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی افزوده به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
انتخاب برندگان خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هفتگی
هر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را پیدا خواهد کرد.
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات طلایی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی و کشف رمز به کاربر کمک می کند.
انتخاب برنده قرعه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کشی: جایزه صد میلیون ریالی
خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دعوت از دوستان:
شرکت کنندگان همواره با ارسال Q ۹۹۹ به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف Q به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
جوایز با کسر کسورات قانونی به برندگان اهدا می گردد. خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
ربات راهنما چه کارهایی می خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی تواند انجام دهد:
تذکر مهم :هر شرکت کننده در این خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مسابقه فقط یک جایزه برنده خواهد شد. (یعنی اگر شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد)
o اگر کاربرA برنده شد خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۲۰۰ امتیاز کسب میکند.
حوه امتیازگیری: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
با نظر به موارد فوق و با توجه به اینکه درمسابقات پیامکی در ازای هردرخواست،یک پیامک ۵ قسمتی (معادل ۵ پیامک) برای مشترکین ارسال میگردد. قیمت پاسخگویی به هرسوال معادل خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ۷۵۰ ریال محاسبه گردیده است.
مثال: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
امتیاز کاربر با شرکت در رقابت دونفره با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواهد شد.
در پایان هر هفته خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی از بین شرکت کنندگانی که کد روزنامه آسیا ( مندرج در روزنامه آسیا)را با رعایت فاصله بعد از حرف “Q” به ۸۲۸۲ پیامک نموده باشند، در قرعه کشی آخر هفته شرکت داده می شوند. ( امتیاز بیشتر = شانس بیشتر)
در این مسابقه ربات هوشمندی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر کمک می کند تا امتیازشرا افزایش دهد.
- خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نکته:
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر با پاسخ به این خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات ۵۰ امتیاز دارد.
o اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی خواهد کرد.
نکته: هر کاربر می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مسابقه دعوت کند.
رقابت دو نفره: خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
Q ۱۲۱۱۹۸۴۵۲ می بایست خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی به ۸۲۸۲ پیامک کنید.
ربات خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی راهنما:
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. هر کاربر به ازای هر خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
کشف خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی رمز:
o اگر کاربرA مساوی خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ امتیاز کسب میکند.
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد Q ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نمایید.
کد مندرج در روزنامه آسیا: ۱۲۱۱۹۸۴۵۲ خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
در پایان مسابقه از خرید شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی بین شرکت کنندگانی که به حداقل ۱ سوال در مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک شرکت کننده انتخاب خواهد شد. (امتیاز بیشتر = شانس بیشتر)



:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن ,
:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sharj

خرید شارژ
ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اگر کاربرA برنده شد ۲۰۰ امتیاز کسب میکند.
۱-وب سایت ایرانسل www.irancell.ir خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
اعلام برندگان: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت عبارت ROBO را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
هر کاربر در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت دونفره را پیدا خواهد کرد.
o اگر کاربرA مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ امتیاز کسب میکند. خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت با پاسخ به این سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات ۵۰ امتیاز دارد.
قرعه کشی مسابقه معمولاً یک ماه پس از پایان آن انجام شده و اطلاع‌رسانی به برندگان از روش های زیر صورت می خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت گیرد:
۳- همینطور با برندگان از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ تماس گرفته خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت خواهد شد.
در هر لحظه خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد Q ۳۳۳ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات طلایی و کشف رمز به خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت کاربر کمک می کند.
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر کمک می کند تا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت امتیازشرا افزایش دهد.
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
ربات راهنما چه کارهایی می تواند انجام دهد: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
کشف خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت رمز:
شرکت کنندگان همواره با ارسال Q ۹۹۹ خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف Q به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
تذکر مهم: هر شرکت کننده در این مسابقه حداکثر یک جایزه برنده خواهد شد . ( یعنی اگر شرکت کننده ای ۲ جایزه برنده شود بهترین جایزه به او خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اهدا می گردد و جایزه دیگر به نفر جایگزین اهدا خواهد شد.)
کاربر با ارسال دستور OZV MOSA از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲در کلوپ عضو میشود. عضویت در مسابقه و دریافت خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اولین سوال رایگان استو فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
نحوه امتیازگیری: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
کیورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “Q” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “Q” در خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
دعوت از دوستان: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
امتیاز کاربر با شرکت در رقابت دونفره خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شد.
تذکر مهم:با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
مثال: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت Q ۳
رقابت دو نفره: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت
در ابتدای مسابقه برای هر کاربریک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد ۶رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ دادن به تمام سوالات ۳ رقم رمز نمایش داده می شود.
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت دهد.
- نحوه انصراف: کاربر برای لغوعضویت خود میتوانددستور LAGHV MOSA را از خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت ربات راهنما:
۲-وب سایت آرتا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت تلwww.artatel.ir
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
نکته: هر کاربر می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت مسابقه دعوت کند.
o اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق بانک ملت خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت بانک ملی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت ملت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت تجارت , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مسکن , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کشاورزی , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سپه , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت اقتصادنوین خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پاسارگاد خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت پارسیان , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت کارآفرین , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سینا , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت صادرات , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت آینده خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت مهر , خرید کارت شارژ ایرانسل از طریق کارت سرمایه , خرید شارج ایرانسل , شارج ایرانسل , ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک ملت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک تجارت , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مسکن , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کشاورزی , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سپه , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک اقتصادنوین , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پاسارگاد , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک پارسیان , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک کارآفرین , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سینا , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک صادرات , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک آینده , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک مهر , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک سرمایه , خریدشارج ایرانسل , خریدشارج ایرانسل باکارت بانک قوامین , خرید شارج مستقیم ایرانسل , خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارز ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارز ایرانسل با کارت بانک تجارت ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 تير 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد